آموزش ساخت نرم افزار و بازی اندروید با جاوا در محیط Eclipse و SDK اختصاصی اندروید
13 ساعت آموزش جامع فارسی برنامه نویسی و ساخت نرم و بازی برای سیستم عامل آندروید با جاوا
متشکل از دو دوره آموزشی مختلف :
دوره آموزشی : آموزش "کلیات و صفر تا صد کار با Android SDK "
دوره آموزشی : "برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی اندروید با جاوا"
آموزشهای کلاس یک جهانی تدریس شده توسط اساتید شرکت معتبر لیندا
دوبله به فارسی توسط متخصصین برنامه نویس اندروید
همراه با بیش از 60 ساعت آموزش جامع و تخصصی برنامه نویسی با اندورید
به زبان اصلی و با زیر نویس انگلیسی
تدرس شده توسط بهترین اساتید برنامه نویسی اندروید دنیا
همراه با سورس پروژه های آموزش داده شده ..
مجموعه ای کامل شامل هر آنچه برای برنامه نویسی برای اندروید نیاز دارید
پکیج اورجینال و شکیل در قالب 3 DVD آموزشی
13 ساعت آموزش جامع فارسی برنامه نویسی و ساخت نرم و بازی برای سیستم عامل آندروید با جاوا
- متشکل از دو دوره آموزشی مختلف :
دوره آموزشی : آموزش "کلیات و صفر تا صد کار با Android SDK "
دوره آموزشی : "برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی اندروید با جاوا"
- آموزشهای کلاس یک جهانی تدریس شده توسط اساتید شرکت معتبر لیندا (دوبله به فارسی)
- همراه با بیش از 60 ساعت آموزش جامع و تخصصی برنامه نویسی با اندورید به زبان اصلی و با زیر نویس انگلیسی
تدرس شده توسط بهترین اساتید برنامه نویسی اندروید دنیا
- همراه با سورس پروژه های آموزش داده شده ..
- مجموعه ای کامل شامل هر آنچه برای برنامه نویسی برای اندروید نیاز دارید
- همراه با نسخه جدید و کاملا آفلاین 17 گیگابایتی SDK برنامه نویسی اندروید ADT Bundle for Windows Full Offline Version
- به همراه نسخه جدید دیگر ابزارهای مورد نیاز برنامه نویسی اندروید همچون Android Studio و SDK و Eclipse و JAVA و ...
دوره آموزشی فارسی "کلیات برنامه نویسی اندروید با Eclipse و Android SDK" :در
این مجموعه هر آن چیزی را که برای آغاز ساخت و طراحی اپلیکیشن های اندروید
با Google Android SDK و ابزارهای توسعه دهندگان نیاز است فرا خواهید
گرفت.
این دوره با نگاهی گذرا به تاریخچه ی اندروید آغاز شده و نصب
باندل ADTبا محیط توسعه Eclipse، آماده سازی دستگاه (واقعی و مجازی) برای
تست و ایجاد اولین پروژه اندروید را آموزش می دهد.
سپس طراحی صفحات،
مدیریت جریان برنامه توسط intent ها و activity ها، تعریف رابط کاربری،
navigation و تعاملی کردن برنامه را فرا خواهید گرفت.
درآخر نیز واکنش پذیری و مطابقت برنامه با ابعاد و حالات مختلف صفحه و حفظ داده هنگام چرخش بررسی خواهیم کرد.
سرفصل های دروس آموزشی این دوره:
0- مقدمه
خوش آمد گویی
قبل از شروع چه باید بدانید
استفاده از فایل های تمرینی
1- درباره اندروید
مروری بر تاریخچه اندروید
درک ساختار برنامه های اندرویدی
2- آغاز به کار
نصب باندل Android SDK
نگاهی کوتاه بر Eclipse با پلاگین ADT
نصب پلفتفرم های SDK و دیگر پکیج ها
ساخت دستگاه های مجازی برای تست
سرعت بخشی به دستگاه های مجازی با HAXM
نصب درایور دستگاه های اندروید در ویندوز
آماده سازی دستگاه اندرویدی برای تست
ساخت اولین برنامه
مروری بر ابزار خط فرمان اندروید
3- مبانی توسعه
مروری بر ساختار یک پروژه اندروید
مروری بر فایل Manifest برنامه
استفاده از مستندات
4- تعریف Activity ها
بارگذاری فایل های XML در زمان اجرا
طراحی screen ها با ViewGroup و کلاس های View
درک واحدهای اندازه گیری
طراحی صفحات در حالت LinearLayout
طراحی صفحات در حالت RelativeLayout
افزودن vew ها به یک ViewGroup با کدهای جاوا
نمایش یک تصویر در ImageView
5- خطایابی برنامه های اندروید
خطایابی با توسط Logcat
نمایش پیام ها روی صفحه با Toast
استفاده از نقاط توقف و متغیرهای ناظر
استفاده از DDMS
6- مدیریت Navigation
ایجاد Activity های جدید و Layout ها
استفاده از Intent های صریح برای ایجاد Activity های جدید
پایان بخشی و بازگشت به از یک activity ثانویه
درک چرخه ی فعالیت Activity ها
بررسی تغییر وضعیت ها با Logcat
بازکردن Activity ها با Intent های ضمنی
7- پشتیبانی از صفحه نمایش های مختلف
کار با Fragmentation مارکت اندروید
ایجاد منابع Drawable برای صفحه نمایش های مختلف
ایجاد 9-Patch های قابل بزرگ نمایی
ایجاد یک آیکون Launcher سفارشی سازی شده
8- مدیریت رابط کاربری
تعریف و استفاده از Style ها
اعمال Theme های برنامه
ایجاد یک محیط نمایش متن قابل اسکرول
طراحی صفحات با استفاده از Fragment ها
9- کار با رخداد ها
کار با رخدادهای کاربری توسط کدهای جاوا
ایجاد یک BroadcastReceiver برای مدیریت رخدادهای سیستم
مدیریت چرخش و دیگر تغییرات پیکربندی
10- کار با منوها و اکشن بار
افزودن آیتم به منو
نمایش منوی آیتم ها در اکشن بار
مدیریت اکشن بار و منوها در زمان اجرا
11- کار با داده
انتقال داده به یک Activity با Intent Extra ها
دریافت داده در یک Activity جدید
برگشت دادن داده به یک Activity فراخوانی شده
نمایش داده در یک لیست
مدیریت رخداد کلیک آیتم های لیست
سفارشی سازی لیست آیتم ها
مروری بر دیگر استفاده های داده
12- جمع بندی
پایان کار و قدم های بعدی
:: برچسبها:
برنامه ,
نویسی ,
0تا100 ,
آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0